Williams Grove Speedway Forums

Welcome to Williams Grove Speedway Forums
It is currently Wed Oct 22, 2014 8:18 am

All times are UTC - 5 hours [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Sat Feb 02, 2013 8:06 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: Thu Feb 02, 2006 1:04 am
Posts: 4485
Location: Elizabethtown, PA
Dang Wax, I forgot about Beaker. I shoulda put that out a few days ago LOL. I'm not angry at three wide or anybody. Just having a peaceful conversation, at least on my end. After all the frustration the past few days it was nice to see this thread and at least have a laugh and let it all behind. :handoverhead:

_________________
Editing Is A Rewording Activity


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Sat Feb 02, 2013 9:24 pm 
Offline
Legend
Legend
User avatar

Joined: Thu Feb 02, 2006 3:04 am
Posts: 6357
Location: DOVER
sprntlover wrote:
Dang Wax, I forgot about Beaker. I shoulda put that out a few days ago LOL. I'm not angry at three wide or anybody. Just having a peaceful conversation, at least on my end. After all the frustration the past few days it was nice to see this thread and at least have a laugh and let it all behind. :handoverhead:

Exactly


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Sun Feb 03, 2013 1:13 pm 
Offline
Crew Chief
Crew Chief
User avatar

Joined: Sat Oct 28, 2006 4:25 pm
Posts: 2379
Location: Spring Grove
Wax wrote:
ut oh,here comes the orange hair and bulging eyeballs :laughing7:

Yep.. When Beaker comes out ya know heads are gonna roll... :laughing7:

_________________
To my loving Brother Mike Zeigler Sr.
April 28, 1958 - May 31, 2011 RIP Mike.....
I LOVE YOU and will never forget how great a brother you were.

Image

http://www.rodneyzeigler.smugmug.com


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Sun Feb 03, 2013 1:15 pm 
Offline
Rookie
Rookie

Joined: Mon Jan 21, 2013 2:51 pm
Posts: 23
Location: Posse Country!!
:thinking: :dontknow: :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Sun Feb 03, 2013 1:22 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: Thu Feb 02, 2006 1:04 am
Posts: 4485
Location: Elizabethtown, PA
kitchen king wrote:
Wax wrote:
ut oh,here comes the orange hair and bulging eyeballs :laughing7:

Yep.. When Beaker comes out ya know heads are gonna roll... :laughing7:


LMAO yeah and I can't believe I forgot good ole Beaker :doh:

Image

_________________
Editing Is A Rewording Activity


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Wed Feb 06, 2013 2:30 pm 
Offline
Pit Member
Pit Member
User avatar

Joined: Thu Feb 02, 2006 11:45 am
Posts: 970
Location: dirt pig heaven
Image ..............................................................................








I give ........ Image ............. & heard you ............. Image

_________________
Proud Member of Sprntlover's Babysitting Service
Pa Posse Says Race or Shut Your Pie Hole!
Work hard & become a leader. Be lazy & end up a slave.
I Challenge anyone to give an example of a program that the government has managed efficiently and/or cheaper than the private sector. Please no enactments, laws or statutes.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Wed Feb 06, 2013 4:34 pm 
Offline
Pit Member
Pit Member
User avatar

Joined: Thu Feb 02, 2006 11:45 am
Posts: 970
Location: dirt pig heaven
sprntlover wrote:
... LMAO yeah and I can't believe I forgot good ole Beaker :doh:




:thinking: ... maybe time to upgrade .... Image

_________________
Proud Member of Sprntlover's Babysitting Service
Pa Posse Says Race or Shut Your Pie Hole!
Work hard & become a leader. Be lazy & end up a slave.
I Challenge anyone to give an example of a program that the government has managed efficiently and/or cheaper than the private sector. Please no enactments, laws or statutes.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Thu Feb 07, 2013 9:33 am 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: Thu Feb 02, 2006 1:04 am
Posts: 4485
Location: Elizabethtown, PA
:cwm4:

_________________
Editing Is A Rewording Activity


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Wed Feb 20, 2013 10:00 am 
Offline
Rookie
Rookie
User avatar

Joined: Sat May 29, 2010 4:39 pm
Posts: 41
Location: New Smithville, PA
My favorite Walker.

Image

_________________
The older I get, the better I used to be.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Wed Feb 20, 2013 3:28 pm 
Offline
Rookie
Rookie

Joined: Mon Jan 21, 2013 2:51 pm
Posts: 23
Location: Posse Country!!
Best hunter I ever seen...

Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Wed Feb 20, 2013 3:38 pm 
Offline
Pit Member
Pit Member

Joined: Mon Sep 29, 2008 10:10 pm
Posts: 987
That photo of a gun offends me. Time to do away with Williams Grove discussion!!! :laughing7:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Wed Feb 20, 2013 3:40 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: Thu Feb 02, 2006 1:04 am
Posts: 4485
Location: Elizabethtown, PA
shafferfan88 wrote:
That photo of a gun offends me. Time to do away with Williams Grove discussion!!! :laughing7:


:mrgreen: Bite Me :cwm4:

_________________
Editing Is A Rewording Activity


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Walker
PostPosted: Mon Feb 25, 2013 4:09 pm 
Offline
Junior Crew Member
Junior Crew Member
User avatar

Joined: Thu Feb 02, 2006 11:46 am
Posts: 295
Location: Mechanicsburg
So are we allowed to mention you know who yet or is this a permanent thing? :roll:

_________________
Ride em' high cause ya' ain't afraid to die.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot], Yahoo [Bot] and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group